Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Παππούδες και γιαγιάδες: στο απυρόβλητο;

Καλή χρονιά. Παρά το γεγονός οτι η επικαιρότητα σφύζει ειδήσεων, εγώ θα ασχοληθώ με άλλο θέμα. Το δούλευα για αρκετό καιρό αυτό το θεματάκι στο μυαλό μου, έκανα δε αρκετές συζητήσεις με φίλους, οι οποίες καταλήξαν στο ίδιο συμπέρασμα: απο αυτούς μάθαμε να είμαστε γαϊδούρια στις καθημερινές μας εκδηλώσεις!
Φυσικά δε μιλάω για τους ίδιους μας τους παππούδες ως συγγενείς, αλλά για την παλαιότερη γενιά η οποία μας παρέδωσε μαθήματα συμπεριφοράς, κοινωνικής, πολιτικής, οικονομικής, θρησκευτικής και δε συμμαζεύεται...
Δε φαντάζεστε πόσες φορές την έχω "πατήσει" σε ουρές, σε συζητήσεις, σε κοινωνικές εκδηλώσεις όπου παραχώρησα γήν και ύδωρ σε κάποιο παππού ή γιαγιά άνω των 70 και βρήκα το μπελά μου: είτε με έβρισαν (αγρότης με αποκάλεσε "πουσ...παιδο" (άν και έφταιγε σε παράβαση του Κ.Ο.Κ) έχω "φάει" σπρωξίδι που θα ζήλευε και ο Λεμπρόν Τζέιμς για την ουρά στο λεωφορείο απο γιαγιά, ενώ η καχυποψία που τους διακρίνει με έχει κάνει άπειρες φορές να δίνω εξηγήσεις εις μάτην οτι το χαρτάκι που κατέχω (σε τράπεζα π.χ) κρατάει απο μόνο του τη σειρά, άσχετα άν εγώ είμαι έξω για τσιγάρο. Θα έχετε προσέξει δε, πως και μούσκεμα να είστε, είναι αδύνατο να "εκτοπίσεις" έξω απο υπόστεγο γιαγιά με ομπρέλα...
Είναι οι ίδιοι, που ξυπνώντας στις 5 και δεν έχουν τι να κάνουν δημιουργούν συμφόρηση στις υπηρεσίες (τράπεζες κλπ), ακόμα και στο κουρείο της γειτονιάς... οι ίδιοι που κάνουν σε πολλές περιπτώσεις τη ζωή μας δύσκολη (όλοι έχουν απο μια ανάλογη ιστορία): τους "αγαπάμε", αλλά είναι βέβαιο πλέον πως για τη σημερινή πολύπλευρη γαϊδουριά του έλληνα, αυτοί είναι οι "δάσκαλοι"!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όντως Γιάννη, υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις, τι να πεις...Τελευταίο περιστατικό στο λεωφορείο με μιά "ώριμη" κυρία να σχολιάζει φωναχτά που παραχώρησα τη θέση μου στο λεωφορείο σε (νεότερη) μάνα με παιδί στην αγκαλιά και όχι σε αυτή! (φυσικά δεν το είπε έτσι χαχαχα!)
Από την άλλη οφείλω να ομολογήσω ότι έχω γίνει μάρτυρας πράξεων αβροφροσύνης από τα μέλη αυτού του γκρουπ :-), που μάλλον καταδεικνύει ότι και εδώ η κατανομή δεν διαφέρει από τις άλλες ηλικίες. Μέχρι στιγμής η ομάδα των ''donkeys'' κερδίζει την ομάδα των ''sweethearts'' με 2-1 :-D