Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Al tsantiri views

Views και όχι news γιατί θ' ασχοληθώ με την όλη "οπτική" του Λαζόπουλου, έτσι όπως παρουσιάζεται στην εκπομπή του, αλλά και όπως τη βλέπω προσωπικά.
Το ταλέντο του προσφιλούς των περισσοτέρων Λάκη, είναι έκδηλο, ωστόσο τείνει κατά μεγάλο λόγο να μεγαλοποιείται περαιτέρω, απο την απουσία ανταγωνισμού. Εννοώ πως στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αξιόλογοι stand up comedians - πλέον - κάτι που στο εξωτερικό -ιδίως στις Η.Π.Α - είναι συχνότατος τρόπος διασκέδασης.
Το θέμα ωστόσο δεν είναι αυτό. Στη χώρα της υπερβολής που ζούμε, τα λογύδρια, οι μονόλογοι και τα σχόλια του Λαζόπουλου, τείνουν να γίνουν νόμος, πίσω από την ορμή της θεαματικότητας και της γενικότερης αποδοχής της εκπομπής του, ενώ ταυτόχρονα όποιος τολμά - αλοίμονο- να πεί κάτι, χαρακτηρίζεται γραφικός επειδή δε δέχεται τη "σάτιρα". Αλήθεια, τί "σάτιρα" να δεχθεί η κα Ντενίση (την οποία σε καμία περίπτωση δε συμπαθώ), σχετικά με τη διακωμώδηση του γάμου της;
Από την άλλη, πως κάποιος νοήμων άνθρωπος να δεχθεί τις ρήσεις του "καλλιτέχνη" που υποστηρίζουν για παράδειγμα, πως ότι κάνουν οι νέοι - φοιτητές είναι καλό (ας πούμε επεισόδια, καταλήψεις κλπ) επειδή έτσι φαίνεται πως "ξυπνούν". Η οτι πάντα φταίνε οι... άλλοι (πολιτικοί, δημοσιγράφοι, συνήθεις ύποπτοι), εκτός απο το σε πολύ μεγάλο ποσοστό λειτουργικά αναλφάβητο Ελληνικό λαό που γελάει με χοντροκομμένα αστεία!
Ο Λαζόπουλος στη πραγματικότητα δεν επισημαίνει τίποτα καινούργιο. Ίσως απλά (στην πλειονότητα των σχολίων του) θέτει τα πράγματα με έναν αστείο τρόπο, ο οποίος όμως έχει γίνει προβλέψιμος.
Την επόμενη φορά, σκεφτείτε αυτά που λέει: γιατί η "ορμή" της αποδοχής και της συνεχούς αναπαραγωγής, γίνεται χωνευτήρι χειρότερο από αυτό των ολοκληρωτικών καθεστώτων. Σατιρική προπαγάνδα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ας κάνει σάτυρα στο κόμμα του το ΚΚΕ, που αποτελεί ανέκδοτο απο μόνο του. Να μας μιλήσει μία φορά για το προτσές της μαρξιστικής θεώρησης στην σύγχρονη ευρωπαϊκή κοινωνία, την προσαρμογή της σταλινικής αντίληψης στην εποχή του Internet και της παγκοσμιοποίησης, για το δίκαιο του εργάτη και την αστική πάλη την εποχή που η μηχανή στην δευτερογενή παραγωγή έχει αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Το Κου Κουρουκου Ελλάδος είναι ο ιδανικός τόπος για σάτυρα. Γιατί κύριε Λαζόπουλε δεν κάνεις σάτιρα σε καρτουνίστικές φυσιογνωμίες τύπου Παπαρρήγα, Χαλβατζή και Κολοζώφ. Γιατί δεν αναφέρεσαι σε αυτούς που είναι LOST εκτός τόπου και χρόνου ?