Με το χιλιόμετρο, αλλά και απο τις δύο πλευρές: ενώ μέχρι τώρα πληρώναμε κατ' "αποκοπήν". Προσωπικά αναρωτιέμαι γιατί και τί πληρώνουμε τόσον καιρό. Για παράδειγμα, τί πληρώνουμε στη Λεπτοκαρυά, αφού μετά τα διόδια (τώρα μάλιστα το κόστος ανέβηκε στα 2,20 €), ακολουθεί η καρμανιόλα του Πλαταμώνα, όπου άν δεν σε πάει "καροτσάκι" κάποιο φορτηγό μέχρι τα Τέμπη, σίγουρα θα σε γράψουν επειδή τόλμησες να προσπεράσεις τον παππού που πάει με 50. Για να μην πούμε για τα ίδια τα Τέμπη, όπου να υποθέσω πως πληρώνουμε τα τούνελ των τρένων; (τί καλοί που είναι που κοστολόγησαν τα διόδια εκεί μόνο 1,30 € άν δέν απατώμαι);;;
Εν πάσει περιπτώσει, η ιστορία των διοδίων και της αύξησής τους είναι ακόμα μια υπόθεση ελληνικής παράνοιας, η οποία με κάνει έξαλλο, ιδίως όταν το αυτοκίνητό μου χρειάζεται ανάρτηση μετά απο κάποια χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς. Για να μην αναφέρουμε το έμψυχο κόστος, το οποίο φυσικά είναι και το σημαντικότερο...
Και επειδή θέλω να έχω καλή τη πίστη, καθώς τα διόδια ανέλαβαν κοινοπραξίες οι οποίες φαντάζομαι πως θα αναλάβουν και τη συντήρηση του οδοστρώματος, θα περιμένω να δώ αποτελέσματα. Γιατί υπότίθεται πως πληρώνουμε για αποτελέσματα!
Αλλιώς, θα γίνω κάποια στιγμή απο τους γραφικούς δικομανείς του έθνους μας και θα εξαντλήσω όλα τα ένδικα μέσα ενάντια στις λακούβες και τις ελλειπείς συντηρήσεις των δρόμων ( και των υπευθυνοανεύθυνων), τουλάχιστον για να αποζημιωθώ για τα νεύρα μου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου